pondělí 10. ledna 2011

Tak co noveho v Kakamega?

Zdravim vsechny z Kakamegy!
Posilam vam na ukazku fotky z prostredi, ve kterem prezivam.... Vypada to mozna silene, ale da se to vsecko prezit a alespon se ucim skromnosti...
Takze... Deti moje zlate tedka zacaly chodit do skoly, takze tady vetsinu dne nejsou... Ale odpoledne chodi na obed... Kupovali jsme jim nejake sesity a psaci potreby a jeste mame v planu koupit nove unifotmy a boty...

Chtela bych vam trosku priblizit moje plany s penezi tady...
Takze, takze... Tuto stredu budeme napojovat vodu primo do budov, kde deti spi... Do teto chvile musely nosit vodu v 20 litrovych barelech, ktere jsou pekne tezke... Taky je nosim a vsichni se divi, ze to unesu! Normalne to tu zenske hodi na hlavu a jdou, ale ja to s tim velkym barelem nezkousela, jen s mensim a slo mi to dobre...
Po napojeni vody chceme detem zaridit sprchy a obnovit zachody... Jinak zachodek maji venku postaveny z kravskych vykalu, coz je nejlepsi stavebni material...
Po techto rekonstrukcich chceme vymalovat pokoje a koupit matrace... Pokoje vypadaji opravdu nehezky, ale o tom vam napisu a poslu fotky zvlast...
A posledni vec, kterou chci udelat, je koupit kravu, at maji deti cerstve mleko... Ale samozdrejme to zalezi na ruznych okolnostech, ktere musime projednat... Krava musi mit misto na spani a spoustu travy na jidlo a nekoho, kdo ji bude dojit...
Takze, to jsou moje plany a slibuju, ze udelam vse, co bude v mych silach, abych penize od vas vsech darcu, co nejlepe vyuzila... Uvidime, jak to vsecko dopadne...
Jinak, ja se jedu tento tyden podivat do Kakamega Forest, pry jsou tam opice, co okradaji lidi, takze jsem zvedava... Fotky dam samozdrejme na blog, nebojte...
Jinak, detem se hracky, co jste poslali z Ceska moc libily a hraji si s nimi... Musim to akorad jeste nafotit! Ale uz se tu nektere hracky i valely na zemi, tak jsem se zlobila... Jsou to prece jenom deti a nekdy i zlobi...
Moje svahilsktina se dnem co dnem zdokonaluje a uz toho umim rict opravdu hodne, je to docela jednoduche... Akorad moje mamka mi nerozumi, kdyz ji volam, hehe…

Myslim, ze to je ode me pro tuto chvili vsechno...Fotky jsou na webu...
Dekuji vsem, ze na me myslite, moc si toho cenim...

Vase Ester

Žádné komentáře:

Okomentovat