sobota 19. února 2011

Pracovni pozdraveni z Kakamega

Nevim kde zacit...
Predminuly tyden me zase prepadlo plasmodium, tak jsem mela takovy vypadek na par dni. Chodila jsem na injekce do zadnice tri dny, tentokrat mi bylo mnohem hure, ale prezila jsem to...
Potom jsem si dost intenzivne zacala uvedomovat, ze uz nemam moc casu... A dneska je sobota a za dva tydny v pondeli uz budu zahrivat vlastni postel v Pribore... Ten cas tak utika, ze tomu nemuzu ani uverit!
Minuly tyden tu zavitali cesi z Prahy! Rada jsem pocvicila materstinu, protože uz se mi vsecky ty jazyky motaji dohromady. Byli tady na dovolene a na navsteve za holcickou kterou si adoptovali na dalku. Ukazala jsem jim sirotcinec a provedla je mestem. Stravila jsem s nimi valentynsky vecer peknou veceri, tak jsem alespon nebyla sama...


No a proc je Kakamega pracovni??? No, protože malujeme! A je tu opravdu hodne práce! Ale uz to tady zacina vypadat moc hezky, mam z toho opravdu radost! Samozdrejme posilam fotky! Mame tady delniky Jamese a Werasona a trosku je tu sefuju, ale opravuju taky, nebojte! Pomaham nam i Bonface, je to sranda! A decka nakonec uklizeji a pomahaji taky, ale moc se jim teda nechce, nekterym... Tak doufam, ze to v pondeli dokoncime, teda to je muj plan...
Dale mame v planu zrekontruovat skrine, kde si deti muzou ulozit věci, potom koupit matrace a taky povleceni... Uz mam koupene nejake vychytavky do koupelny a taky zavesy... No, proste jim to tady pekne vyzdobim at to tu mají pekne... Akorad mam vsecko naplanovane v hlave a mam strach ze to nestihnu... Takze samozdrejme spatne spim a mozek mi jede na plne obratky...
Další věc kterou musim rict, ze kravu kterou jsem chtela koupit kupovat nebudu, protože zkratka nemam jistotu, ze by zustala tady a mleko by slo detem, je to trosku slozitejsi s Africany… Ale místo toho budu kupovat velke zasoby, které jim tady vydrzi alespon nejaky cas... Takze budu kupovat kukurici na ugali, ryzi, fazole, drevo, uhli... Chceme taky postavit malou konstrukci kam schovame drevo at na nej neprsi...
No a ještě během toho vseho chci detem koupit tri kola at mají nejakou zabavu... A taky je ještě vybavit nejakym oblecenim...
Krome noveho clena sirotcince sem zavitala slecna která bude detem pomahat... Prisla teprve dneska, tak ještě nemam fotku, ale urcite ji vyfotim... Je moc prijemna a myslim ze bude pro decka i dobra pevna ruka! A jmeno si nepamatuju, dejte mi par dni...
Uz mi to tu moc utika... Mam jen dva tydny a hodne práce!
Takze vam zase jako vzdycky podekuju za zaver a poprosim abyste na me mysleli a modlili se!
Vase malirka a nateracka Ester 

Žádné komentáře:

Okomentovat