čtvrtek 18. listopadu 2010

Cestování z Příbora do Kakamega

I když mi cestování není cizí, tato cesta byla především DLOUHÁ. Začalo to ráno 8.11. v 1.30...nejdříve autem do Ostravy-Svinova, pak vlakem do Vídně, poté městskou dopravou z nádraží na letiště. Tam jsem se nejdříve musela zbavut mých 48 kg zavazadel! Pak už jsem mohla konečně dýchat!
Z Vídně jsem v 10 h letěla do Istanbulu, kde jsem si 5 h počkala a pak už jen 7 hodin letu do Nairobi. Tak jsem dorazila 0.50 našeho času. Časový rozdíl mezi ČR a Keňou je +2 h.
Unavená, ale v pořádku jsem dorazila do Nairobi. Tam jsem zůstala do čtvrtku a pak večer, autobusem po prašných cestách směrem Kakamega. Když jsem dorazila do siročince, nemohla jsem nic vidět, protože nešla elektřina....takže až ráno! Dobrou noc!

Žádné komentáře:

Okomentovat