pondělí 22. listopadu 2010

Zprávy z Kakamega 19.-22.11.2010

19.11. Včera v noci jsem bojovala se šváby, hrozně jsem se bála (jsou pak velcí, 5 cm!). Umlátila jsem ho sešitem :) Už náš přišli hlídat masajové a čekám na ugali! Jsem zdravá, dětem jsem pořídila basketbalový koš a balón, tak mají radost!
Nov 19th from Ester, Kakamega: Last night I was fighting with cockroaches, I was really scared (it is about 5 cm big!) I killed them with an exercise book :) I am healthy, I bought kids a basketball set, they are happy!
22.11. 14:41 od Ester: Na kliniku jdu až zítra. Děláme s dětmi popcorn a vysáváme cukrovou třtinu - to mi moc chutná! Chodím běhat v 6 h ráno. Hnědnu :) A švábi už se mne bojí! Mám ráda ugali a skumawiki (zelenina).
Nov. 22nd, 14:41 from Ester: I am going to the clinic tomorrow. With kids we are making popcorn and suck up sugarcane - I like it very much! I am jogging every morning at 6. I am browner :) The cockroaches are getting scared of me! I like ugali and skumawiki (vegetable).

Žádné komentáře:

Okomentovat