pátek 26. listopadu 2010

Jak tady žiju

Místo?

  • jsme v oploceném areálu, jsou tu dvě zděné budovy a sbor je plechový, děti mají kuchyň venku
  • můj pokoj je malý a ne moc hezký, lezou tady pavouci, ale mně to nevadí
  • děti mají pokoje stejné
Jídlo?

  • nejvíce jím ugali, rýži, hovězí maso, mrkev a snídám toast
  • děti jedí jenom ugali s něčím, ale mají to rádi
Kolik nás je?
  • 5 děvčat: Bilha, Catarine, Marry, Jen a Malvis
  • 9 chlapců: Peter, Jossuah, Clinton, Jared, Imanuel, Caunda, Daniel, Colins, Simon a David
  • některé děti jsou ještě na internátní škole
Rodina?
  • Micah a jeho žena Sára, mají tři děti
  • bydlím s nimi
Co dělám?
  • ztišení před spaním
  • peru, pomáhám v kuchyni, umývám nádobí, hraju si s nimi
  • děti jsou šikovné a všecko umí - vaří si venku na ohni ugali, perou si, nosí vodu, uklízejí - mají disciplínu
Postřehy?
  • rádi mi pomáhají, umějí poděkovat a poprosit a usmívají se
  • jsou vděčné!
Moje plány?
  • vymalovat pokoje 
  • vybavit kuchyň
  • koupit basketbalový koš a míč (splněno!)
  • Vánoce - úplně mega oslava s dárky pro děti
Jak se myju?
  • lavorek a houba
Záchod?
  • díra v zemi :)
Dezinfikovaná voda je hnusná :), koupila jsem si sirup. Je tu něco jako TESCO, můžu sehnat cokoliv a pro nás je tady šíleně levně!

S dětmi hrajeme: míčové hry, pletli jsme náramky, kluci malovali, skákali jsme gumu. 
Lidé ve městě jsou přátelští, usmívají se zdraví mě a mávají. V Kakamega jsem ještě nepotkala bělocha!
Ponožky jsem brala zbytečně, mám pár štípanců, ale jinak jsem zdravá a zvládám to!!

Žádné komentáře:

Okomentovat