pátek 26. listopadu 2010

Fotky od Ester ze siročince, Kakamega

Moje WC



Moje postel s dekou od maminky

Polička s léky a kosmetikou

Moje skříň

Děti si vaří ugali

Kluci se svými oblíbenými hračkami

WC dětí

Učebna, herna...

Kostel

Postel v pokoji dětí

Praktický odkapávač

Moje děvčata a kousek mne - žabka

Kluci milují fotbal

Tak se vaří pro mne a rodinu

Nové sítě za dary z ČR

Instalace nové moskytiéry

Po úklidu

Velké prádlo

Budova siročince

Děláme spolu náramky z českých perliček

Děti malují

2 komentáře:

  1. Ahoj Ester.
    Máš tu moc hezké fotečky.
    Nebýt těch krásných černoušků,moskytiér a tureckých WC tak je to jako na našich royalovských táborech.viz:www.3ph.royalrangers.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ha, ha...no, to byste se asi divil, jak to vypada doopravdy!

    OdpovědětVymazat