neděle 5. prosince 2010

Zprávy z 4.12. z Kakamega bez háček a čárek...

Konecne se mi podarilo pripojit se na normalni internet!
Na zacatek bych vam chtela rict, ze jsem zdrava a ziva, jidla mam dost, a kdyz si neco moc preju, je tu v meste neco jako u nas Tesco, takze si muzu koupit cokoliv! Vcera jsem mela po mesici syr, wow, to byla parada...
Jinak jim hodne ugali, ji se to rukama a moc mi to chutna... Decka se mi smejou, ze se ze me stava Kenanka, hehe...
Areal, ve kterem bydlime, neni moc velky, ale podarilo se nam vymyslet misto, kam jsme zavesili basketbalovy kos a snury na pradlo... Kazdy vecer sem chodi masajove, kteri nas pres noc hlidaji... Neumi anglicky, takze jim akorad vzdycky reknu: Habari? Coz znamena: Jak se mas... Jsou tu dve budovy, v jedne bydli Micah s rodinou a v druhe bydli deti... Nemaji moc pekne pokoje, jsou tam jen postele a stare madrace... Mam v planu vymalovat, ale musime pockat, co na to rekne majitel... Taky mam v planu detem koupit nove madrace a mozna i prikryvky a povleceni...
Jinak uz premyslim nad Vanocemi, a chtela bych neco uvarit a taky deti potrebuji obleceni a radost jim udela celkem cokoli... Takze, to jsou asi veci do kterych "vrazim" penize, ktere se mi od vas vsech dostaly do rukou!
K detem.... Je tady sest holek ze sirotcince, potom ma Micah tri dcery a momentalne dve netere... To jsou holky... Jmenuji se: Bilha, Taface, Marry, Catarine, Jean, Melvis, potom dcery Herein, Elstie a Patience a ty dve netere jsou Ivet a Kimberley... A kluci? Tech je vice... Takze... Angu, Junior, Imanuel, Peter, David, Jossuah, Simon, Caunda, Collins, Michael, Jared, Boniface, Jackton... Wow, hodne deti a vsecky si je pamatuju!
Jsou vsichni moc hodni, poslusni, vdecni, umeji pracovat, uvarit si, vyprat... Proste umi vsecko!
Rada pomaham holkam v kuchyni, a proste se snazim pomoct ze vsim, co muzu... Uz jsem tahala tezke barely s vodou, peru jim pradlo, varim, uklizim,... Mamka by neverila, hehe...
Holky mi rady myjou vlasy a s klukama zase hraju fotball... Nekteri jsou docela mazlici, nejvice Junior a Imanuel, porad by se na me veseli a lechtaji me, je to sranda...
Myslim, ze s detmi jsem dobra kamaradka a mam je opravdu moc rada!
Minulou sobotu jsme byli na bazene... Nekteri byli poprve! Moc se jim to libilo a chteji jit zase! Bylo to v nejdrazsim hotelu v Kakamega a jeste jsme tam meli hranolky a kure.... No, parada... Posilam par fotek...
Takze, jak asi vypada muj den... Dopoledne chodim na kliniku se neco naucit k jednomu vybornemu doktorovi... Vetsinou lide chodi s malarii a neni to takova hruza, maji na to dobre leky a clovek je vyleceny do par dnu... Na klinice jsem i videla, jak se dela test na malarii, jake leky uzivaji, jsem u vsech problemu a doktor me rad zkousi! Pristi tyden mam v planu jet s doktorem do jednoho mesta, kde operuje... Nejvice operuje zeny, ktere uz nechteji deti a nechavaji si delat zakrok, je to zajimave a tady celkem bezne...
Odpoledne uz travim cas s detmi... Chodime do mesta na zmrzlinu, nebo si hrajeme nebo pereme a varime... Po seste hodine vecer uz nikdo nesmi z arealu, protoze venku je v noci docela nebezpecno... Po vecerech poslouchame hudbu a bavime se... Vecere tady byva az v devet hodin, je to jine nez doma...
Jo a rano vzdycky snidam s nejmene tremi detmi a kazdy den to stridam, aby se dostalo na kazdeho... Vzdycky tlacime neco dobreho a kavicku,... Jako doma...
Pocasi je hodne horke... Zacinam byt opalena a obcas spalena... Nekdy mi vubec nedochazi, ze je prosinec!!!!! Tady to fakt nejde poznat...

Behem te doby co jsem tady, bylo par deti nemocnych, ale nastesti mam hodne leku, tak je lecim... Rada se o ne staram a pecuju! Malarie ciha vsude... Nastesti jsem detem koupila moskytiery hned jak jsem prijela, tekze alespon nejaka prevence tu je...

Touto dobou maji deti prazdniny... Jako my mivame v lete, oni maji ted... Dve deti dokonce odjely za rodinou a prijedou az v lednu, docela me mrzi ze tu nebudou pres Vanoce... Jeste Bilha odjizdi v pondeli... Ale mysim, ze maji radost, ze jedou domu...

Tak uz celkem nevim, co ted psat...
Snad jen, ze jsem tady moc stastna a jsem vdecna kazdemu, kdo na me mysli a podporil me financne! Dekuji moc!

Chci taky podekovat vsem kdo posilaji hracky na Vanoce!

Brzy zase napisu!

Vase Kenanka Ester

Žádné komentáře:

Okomentovat